Samodzielny Publiczny Gminny Ośrodek Zdrowia

Miła atmosfera

Fachowa obsługa

Profilaktyka chorób serca

Profilaktyka cukrzycy

Profilaktyka raka szyjki macicy

Profilaktyka próchnicy

Samodzielny Publiczny Gminny Ośrodek Zdrowia w Szaflarach

Zdjęcie budynku ośrodka zdrowia

34-424 Szaflary, ul. Orkana 37c
woj. małopolskie

Rejestracja
 18 261 13 10
 18 275 47 76
Gabinet stomatologiczny
 18 261 13 12
Gabinet pielęgniarki środowiskowo-rodzinnej
 18 261 13 14
Gabinet ginekologiczno-położniczy i położnej
 18 261 13 17

NIP: 7352198051

Plakat kampanii „Mleko mamy ma moc”

narodowe-centrum-edukacji-zywieniowej-logo.png

kodeks_m_w600.png

Zapraszamy do korzystania z pomocy naszego fachowego personelu i składania deklaracji w Ośrodku Zdrowia.

ikona deklaracji POZ

  • Liczba odsłon:189,746
  • Liczba wejść:23,483

    Teleporada Pierwszego Kontaktu - baner ogólny

    Narodowy Funduszu Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny numer TPK – 800 137 200 –  otrzymasz
    niezbędną pomoc medyczną poza godzinami pracy lekarzy rodzinnych, w weekendy oraz święta. Z platformy mogą korzystać również osoby
    niesłyszące. Porady udzielane są w kilku językach.

    Jeden, bezpłatny numer dla całej Polski

    Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:

    • poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
    • od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
    • w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.

    Teleplatforma Pierwszego Kontaktu_baner 3

    Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:

    • nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
    • nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
    • gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.

    Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę

    • pielęgniarki/położnej
    • lekarską.

    w formie telekonsultacji.

    W ramach TPK uzyskasz:

    • poradę medyczną
    • e–receptę
    • e–skierowanie
    • e–zwolnienie.

    Porady są udzielane w czterech językach:

    • polskim
    • angielskim
    • rosyjskim
    • ukraińskim.

    Teleplatforma Pierwszego Kontaktu - baner 1

    W ramach TP można skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego

    Aktualne informacje na temat TPK można odnaleźć na stronie: nfz-krakow.pl/kontakt