Samodzielny Publiczny Gminny Ośrodek Zdrowia

Miła atmosfera

Fachowa obsługa

Profilaktyka chorób serca

Profilaktyka cukrzycy

Profilaktyka raka szyjki macicy

Profilaktyka próchnicy

Pomoc dla Ukrainy

Pomoc medyczna dla obywateli Ukrainy Медична допомога для громадян України

Samodzielny Publiczny Gminny Ośrodek Zdrowia w Szaflarach

Zdjęcie budynku ośrodka zdrowia

34-424 Szaflary, ul. Orkana 37c
woj. małopolskie

Rejestracja
 18 261 13 10
 18 275 47 76
Gabinet stomatologiczny
 18 261 13 12
Gabinet pielęgniarki środowiskowo-rodzinnej
 18 261 13 14
Gabinet ginekologiczno-położniczy i położnej
 18 261 13 17

NIP: 7352198051

Plakat kampanii „Mleko mamy ma moc”

narodowe-centrum-edukacji-zywieniowej-logo.png

kodeks_m_w600.png

Zapraszamy do korzystania z pomocy naszego fachowego personelu i składania deklaracji w Ośrodku Zdrowia.

ikona deklaracji POZ

  • Liczba odsłon:231,844
  • Liczba wejść:30,526

    Teleporada Pierwszego Kontaktu - baner ogólny

    Narodowy Funduszu Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny numer TPK – 800 137 200 –  otrzymasz
    niezbędną pomoc medyczną poza godzinami pracy lekarzy rodzinnych, w weekendy oraz święta. Z platformy mogą korzystać również osoby
    niesłyszące. Porady udzielane są w kilku językach.

    Jeden, bezpłatny numer dla całej Polski

    Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:

    • poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
    • od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
    • w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.

    Teleplatforma Pierwszego Kontaktu_baner 3

    Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:

    • nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
    • nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
    • gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.

    Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę

    • pielęgniarki/położnej
    • lekarską.

    w formie telekonsultacji.

    W ramach TPK uzyskasz:

    • poradę medyczną
    • e–receptę
    • e–skierowanie
    • e–zwolnienie.

    Porady są udzielane w czterech językach:

    • polskim
    • angielskim
    • rosyjskim
    • ukraińskim.

    Teleplatforma Pierwszego Kontaktu - baner 1

    W ramach TP można skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego

    Aktualne informacje na temat TPK można odnaleźć na stronie: nfz-krakow.pl/kontakt